19 Şubat 2015 Perşembe

Turkcell FinchVpn (byOPENVPN)

Arkadaşlar aldığım istek üzerine sizin için Finch VPN yapımını araştırdım buldum ve buraya yazıyorum.

Apn Ayarları
İSİM : bibilgievi
APN :wap
PROXY :212.252.234.168
B.NOKTASI (PORT) : 8080
APN TÜRÜ :default
Kaydedip bunu seçin

--Daha sonra Finch VPN ye üye olun.
( Üye olmak için Tıkla )

--Üye olduktan sonra giriş yapın

--Giriş yaptığınızda karşınıza gelen sayfadan Edit Account a basın


--Şimdi gelen sayfada şifre bölümüne şifrenizi yazın ve alttaki Enable Password Login For VPN yi işaretleyerek UPDATE te basın(Bu hesabınızın aktif olmasını sağlar)

Sonra Openvpn te gidin ve Altta verdiğim Configlerden istediğiniz birini importlayın.

FRANSA CONFİG İÇİN TIKLA
FRANSA CONFİG (2) İÇİN TIKLA
FRANSA CONFİG (3) TIKLA
TEXAS CONFİG İÇİN TIKLA 
AMSTERDAM CONFİG İÇİN TIKLA
KANADA CONFİG İÇİN TIKLA


Kullanıcı adı ve şifre ye de FinchVpn ye kaydolduğunuz kullanıcı adıyla şifreyi yazarak Connect diyin kısa süre içinde bağlanır.

Videolu anlatın için TIKLA

SORUNUNUZ VEYA SORUNUZ OLURSA YORUMLAYINIZ :)

45 yorum:

  1. Teşekkür ler en hızlı config hangisi

    YanıtlaSil
  2. Yanıtlar
    1. Linke tıkla en sağda üstte süre var 5sn den geri sayıyo 5sn sonra reklamı geç e tıkla site açılacaktır

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Sınır 3Gb ama 3Gb bitince başka hesap kurarak kullanmaya devam edebilirsin yani sınırsız gibi bir şey oluyor :)

      Sil
  4. Bu arada bu çalıştı saol

    YanıtlaSil
  5. Olmadi iki kere farkli config indirdim olmadi gittim hesabimi editleyip sifre yazdim tekrar olmadiii

    YanıtlaSil
  6. Yanıtlar
    1. Hesabını aktive ettin mi etmediysen videoyu izle ve harfiyen uygula :)

      Sil
  7. Arkadaslar bende vpn resmen kapandı
    sizde nasıl bilmiyom
    2 gündür ne finch ne zpn nede diğer hesaplar işe yaramıyor şu an proxy i sildim bu mesajı yazıyorum
    yaw oguzhan bize bi yol bil freedom troid simple vs bişi bul

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şu an bağlıyım bak sen dediklerimi yap
      1. Apn ayarını sil
      2.Turkcell apn ile veriyi aç kapa
      3.Bizim bedava internet apn sini tekrar yazıp veriyi aç
      4. Openvpn verileri temizle yap
      5.FinchVpn videosunu izleyerek harfi harfine uygula olacaktır :)

      Sil
    2. oğuzhan yardmci olrmsn uye olamadm sanrm kullanilabilir bi uyelik verirmisin?

      Sil
    3. Tamam sana bi hesap ayarlarım ben

      Sil
  8. Yaptım olmuyor bağlantıdan 1 dakika sonra kopuyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim sorunu cuzdum şu an için sagol IP adreslerini ilgili bi sıkıntı vardı ondanmis

      Sil
    2. Benim sorunu cuzdum şu an için sagol IP adreslerini ilgili bi sıkıntı vardı ondanmis

      Sil
    3. bndede 1dk bekleyip atiyo nasi yaptin ?

      Sil
    4. Uygulamayı ve apn'yi sifirladim
      yeniden baslatigimda sorun cuzuldu

      Sil
    5. Uygulamayı ve apn'yi sifirladim
      yeniden baslatigimda sorun cuzuldu

      Sil
  9. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  10. arkadaslar bende waiting for server diyip 1dk bekliyp sonra atiyo sanirim kayitda sorun var calisan bi uyelik verirmisiniz sadece deneyecegim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen hesabını ver aktive ediyim sonra al şifre değiştir oke

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
  11. ya ben hesap olusuturuyorum ve sonra email ve şifre istıyor basıyorum olmuyır şifre hatsımı veriyor emailmi anlamadım yardım edbilirmisin lutfen

    YanıtlaSil
  12. linkleri açmıyor aga yardım etsen?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. linke bas gelen sayfada çıkan resme tıkla linkler çalışıyor

      Sil
  13. kardeşim ben tüm configleri denedim açılmıyor hata veriyr napıcam

    YanıtlaSil
  14. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  15. Simdi finch vpn yi google play storedenmı ındırecez yoksa apk olarakmı

    YanıtlaSil
  16. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  17. Kardeş qfs.mobi çalışmıyor harf yeri geliyor girdiğimde ise dosya yukleme yerı gelıyor. Basqa bir siteye yukle ve ya bunun cozumunu bulabılırsen sevınırım. s3 miniye yapmıstım o kırılınca yenı telefona yapamadım yapmak ıstıyorum lutfen...

    YanıtlaSil
  18. Selam arkadaşlar bende türkçe var bana tam olarak nasıl kuruluyor bana bilgi berim ben uapamiyorum

    YanıtlaSil
  19. Selam arkadaşlar ben finchvpn kuramıyorum lütfen birileri bana yardım etsin

    YanıtlaSil
  20. Oğuzhan ben yapamıyorum
    Ben Wahtsapp kulanıyorum
    Bu numarada bana ulaş
    00491u83070709

    YanıtlaSil
  21. Arkadaşlar bana yardım edin benim Wahtsapp numaram
    00491783070709

    YanıtlaSil