18 Şubat 2015 Çarşamba

Turkcell Openvpn Kepard Bedava İnternet ( Sınırsız )




Arkadaşlar öncelikle merhaba , bu yazımda sizlere Kepard ile Turkcell Openvpn Yapımı ' nı anlatacağım.Öncelikle Kepard a üye olmalı ve hesabınızı Üye Olduğunuz Mail Adresinden onaylamanız gerekiyor.

Üye olmak için :
Refli link için tıkla  ( Buradan Üye olursanız bana 30 gün kazandırırsınız ) :
Refsiz link için tıkla (Buradan üye olursanız da canınız sağ olsun :P )

Üyeliğiniz tamamlanınca mail adresinize bir aktive etme linki gelir o linke tıklayın ( bazen link gelmez direk aktive olur )

Sonra  Bu Linklerden İstediğiniz Config 'i İndirin

Fransa Config     : Tıkla
Hollanda Config : Tıkla
İngiltere Config  : Tıkla
Amerika Config  : Tıkla
Kanada Config    : Tıkla

Sonra Apn Ayarlarını yapın

Apn Ayarları için Tıkla

Apn yi kaydettikten sonra Openvpn Connect programına girin ve sırası ile :

1. import
2. import profile from sd card , a tıklayın ve indirdiğiniz config dosyasını bulun
3.Kullanıcı adı ve şifre bölümüne de :
Kullanıcı adı : Kepard a üye olduğunuz mail adresi
Şifre : Kepard a üye olduğunuz şifreniz olacaktır.
4.Her şey tamamsa connect e basın ve connected yazısı gelene kadar bekleyin.
5.Connected yazısını gördüğünüz anda internetiniz kullanıma açılmıştır.

Yapamayanlar için video : tıkla

16 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Şu an bağlıyım ama şöyle bi duyum aldım yeni açılan hesaplar bağlanmıyomuş bu yüzden benim 4 aylık hesabını paylaşıcam burada

      Sil
    2. Ayrıca ben 1 aydır kullandığım zpn.im ide kullanamıyoruz.Ondada ayni sorun var.

      Sil
    3. Yeni FinchVpn yazıma bakabilirsin

      Sil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. admin senin şifreyi ver de bi de onu deneyelim

      Sil
    2. Ben paylaşıcam şimdi kendi hesabımı

      Sil
    3. Yeni FinchVpn yazıma bakabilirsin

      Sil
    4. Yeni FinchVpn yazıma bakabilirsin

      Sil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. Bende hepsi çalıştı bi bu kepard namussuzu hariç
    acaba nedeni nedir anlamadim

    YanıtlaSil
  5. Network recv error diyo admin yardım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kepard sıkıntılı hocam zpn tavsiye ederim

      Sil
  6. connected ysını geliyo kilit de çıkıyo fakat internete girmiyo neden ?

    YanıtlaSil
  7. bu linkler den sadece resim indiriliyor

    YanıtlaSil
  8. Ben bağlanamıyom yardımcı olun

    YanıtlaSil