18 Şubat 2015 Çarşamba

108 Günlük Kepard Üyeligi

Arkadaşlar merhaba , yazıma başlamadan önce sizlere bir teşekkür etmek istiyorum önceki yazım olan Kepard VPN yapımında refli üyeliğine kayıt olarak hesabının gününü 108 gün e çıkartmışsınız.Bu haberden sonra da sizin internete giremediğinizi duydum ve size güvenerek kendi hesabını vermeye karar verdim lütfen güvenini boşa çıkarıp şifre falan değiştirmeye kalkmayın.Unutmayın kayıtlı gmail benim üzerime olduğu için şifreyi bilmesem de değiştirebilirim :) neyse paylaşım vakti.

Kepard Premium Hesap
TIKLA

Şifre
TIKLA

12 yorum:

  1. Kardeşim özü sözü temiz birisin ama seninkinide denedim olmadı neden acaba
    cozdunmu

    YanıtlaSil
  2. Kardeş bi konuda yardımına ihtiyacım var
    zpn ye üye oldum ve 10 gb kotamin 4 gbtini kullandım sorum şu
    ben zpn veya openvpn den premium hesap alsam bana yardımcı olabilirmisin örnek 50 gb 10 dolara veriyor alsam daha iyi yararlanma için ne yapabilirim
    bu yasalı mı
    turkcell açısından yasal olmayan bi durum varmı veya Ayarlar dan değiştirme gereken bişi varmı
    aydinlatsan bi zahmet bilgin vardir google plusta mesajda atabilirsin veya burda
    şimdiden Sağol takipteyim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben satın alma derim neden diye soracak olursan avea ve vodafone bedava net devrini neredeyse kapattı turkcell in kapatması da yakındır alırsan büyük risk olur ama tabiki yine de sen bilirsin

      Sil
  3. http://i.hizliresim.com/1YLWpj.png kardeş şu resme baksana ben eski yeni ne yaparsam hep böyle oluyo bişey anlamadım . yardımcı olurmusun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Adem kepard ı unut bugün finchvpn yazısı yazıcam onu bekle

      Sil
  4. Oğuzhan abicim sen şifre mi değiştin benim ki giriyodu ama bugün girmedi neden acaba bağlanıyor diye tam bağlanacakken hesap doğrulanmadı diyo... Üstelik giriyodum ben hesap doğru yani

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim hesapla mı giriyodun eğer öyleyse şifreyi değiştirmedim ben bi bakiyim belki başka biri değiştirmiştir eğer başkası değiştirdiyse de sorun yok ben tekrar şifre değiştireniliyorum :)

      Sil
    2. Şimdi baktım şifre hâlâ aynı bir kaç defa dene istersen

      Sil
  5. Evet oldu ama arada atıyo senin hesaptan yinede çok teşekkürler allah razı olsun kardeşim :)

    YanıtlaSil
  6. Bide bunu dört ay kullabiliriz değil mi sınırsız :))

    YanıtlaSil
  7. Ewt günü bitene kadar günü bitince ben yeni gün de yapıcam bu 4aydan fazla da gidecek emin ol (Turkcell wap APN sini kapatmaz ise ...)

    YanıtlaSil