3 Şubat 2015 Salı

Openvpn Authentication Failed Hatası Çözümü

Arkadaşlar hepinize merhaba bu yazımda sizlere Turkcell hatlar için Openvpn ' bağlantı probleminin çözümünü anlatacağım.Bazı configler bozuldu ve şifre değişti.

Çalışan Configler
---------------------
FRANSA
ALMANYA
UK-LONDON
US-CALİFORNİA
İSRAİL (ÇALIŞIYOR AMA BUNA GİRMEYİN)

Ben bunları denedim ve bağlandı başka çalışan da olabilir gözümüzden kaçtıysa kusura bakmayın.

Openvpn pia hesabımız
Kullanıcı adı: x5714078
Şifre : tıkla

Eğer bi sorun olursa yorumlayın :)

51 yorum:

  1. config erişim ayarları ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Diğer Openvpn yazımda erişim ayarları bulunmaktadır.Bu yazı Openvpn yapımını anlatmıyor sadece şifre değiştiğini söylüyor.

      Sil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O istediği sertifika şifresi değil orda continue te basmalısın

      Sil
  3. Connected yazdı ama google açtım açılmıyor. Yardım eder misin?

    YanıtlaSil
  4. Oldu tamamdır Oğuzhan çok sağol.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek yardımcı olduysam ne mutlu

      Sil
    2. ben france yaptim oldu allah rqzi olsun ama Google chrome fransizcaya donustu ve goole play storeye giriyordu artik girilmiyor yardimci olursaniz sevinirim

      Sil
    3. Google chrome nin fransızcaya dönüşmesi normal o zaten öyle olmalı da Play Store a girememen için söyleyebileceğimiz VPN ile bağlanıp Play Store a girdiğinde bi onay kutusu gelir orada tamam a bas ve Play Store a girebilirsin :)

      Sil
    4. Ama devamı gelsin inşallah şifreler hazirda bulunsun bizi net siz bırakma kolay gelsin

      Sil
    5. Zaten elimde büyük bi arşiv var ama sırası ve zamanı gelince hepsini paylaşacağım .

      Sil
    6. yeni yazıma bakabilirsiniz beyler (kepard)

      Sil
  5. Varol üstad eksik olma harika ya
    6 gb kullaniyordum sayende faturalidan çıkmayı düşünüyordum 5 film ve 15 gb net kullandım bu kadar rahat hissetmemistim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Siz de varolun , teşekkürler bi de hattınız faturalıysa kullanmamanızı tavsiye ederim

      Sil
  6. Ha kardeşim kusura bakma sayfanı işgal ettik
    ama bi sorumuz daha var
    open vpn wifi ile paylaşma gibi bir seçenek yok değilmi
    bulamayınca yani

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Wi-Fi ile paylaşılabiliyor ama openvpn alet çantası diye bi uygulama var onunla yapılıyor bu arada tekrar söylüyorum faturalıusan kullanma normal hatta geç öyle kullan faturalı kullanıp pişman olanlar da var.Anlarsın ya :)

      Sil
  7. Geçmeyi düşünüyorum ama bu yollara güven olmuyo bende sürekli nete haşır neşir olduğumdan
    internetsiz yapamam ama akıllı fatura falan var önlemi almışım bakalım üstad saol uyarin icin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben uyarıyım yine de ama sen önlem almışsan sorun yok :)

      Sil
  8. Usta hani diyordunuzda haftada bir sifre degisiyor kac gun oldu degismedi yorumda ekledigin gibi tarihlerini verseydin iyi olurdu
    Verdigindede bu sitedenmi vereceksin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ferhat bu verdiğim hesap pia hesap şifresi bunun o her hafta değişen şifreyle alakası yok ama BJ değişiklik olursa buradan öğrenirsin :)

      Sil
    2. Tmm cok tesekur ederim☺

      Sil
  9. :)Yaw üstad tavsiyene uyup faturalı hattan çıktım ve korktuğum başıma geldi
    2 saat kullandım şimdi bağlanmıyor
    şifre falanmı değişti netsiz kaldık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nasıl bir uyarı veriyor çünkü ben hala bağlıyım da

      Sil
    2. Bi yarım saat önce yavaşladı sonra koptu
      şimdi denedim çalışıyor kusura bakma kolay gelsin
      Ya kardeş bize bu freedom u simple yide araştısan seçeneklerimız bol olsa
      takipteyiz iyi akşamlar

      Sil
    3. Bi yarım saat önce yavaşladı sonra koptu
      şimdi denedim çalışıyor kusura bakma kolay gelsin
      Ya kardeş bize bu freedom u simple yide araştısan seçeneklerimız bol olsa
      takipteyiz iyi akşamlar

      Sil
    4. Bende zaten hazırda var hepsi onların ama okulun olduğu için buraya çok fazla ilgilenemiyorum ama en kısa sürede onları da paylaşırım :)

      Sil
  10. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  11. Benim internetim bu son gunlerede cok yavas acaba sizlerde oluyormu arkadaslar
    Butun calisan configleri kulaniyorum (israil haric ) ama gene cok yavas

    YanıtlaSil
  12. Benim internetim bu son gunlerede cok yavas acaba sizlerde oluyormu arkadaslar
    Butun calisan configleri kulaniyorum (israil haric ) ama gene cok yavas

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fransa hızlıdır ama sende yavaş olmasını anlayamadım bu arada bir kaç güne. ''zpn openvpn'' yapımı videosunu ve yazısını paylaşacağım takipte kalın bu daha hızlıdır :)

      Sil
    2. yeni yazıma bakabilirsin (kepard)

      Sil
  13. oğuzhan bey bu ay ki şifreyi sitenize atmadınız mı ? bulamadıkta .....

    YanıtlaSil
  14. oğuzhan bey bu ay ki şifreyi sitenize atmadınız mı ? bulamadıkta .....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırsam bu Pia hesabın günü bitti (2 Aylık diye duymuştum) ama yeni yazımda başka bi yolla (Zpn Openvpn ) bedava internet yapmayı anlattım ona bakabilirsin

      Sil
    2. yeni yazıma bakabilirsin (kepard)

      Sil
  15. Kardes sifre degisti yenisini atarmisin

    YanıtlaSil
  16. Open vpn sifre degisti france nin lutfen bi atarmisin onu ya cok iyi olur

    YanıtlaSil
  17. Open vpn sifre degisti france nin lutfen bi atarmisin onu ya cok iyi olur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. pia hesap kapandı kardeşim kepard paylaşıcam

      Sil
    2. Ilgilendigin icin cok tesekurlerde kepard ne oluyo ve ne zaman nerde paylascan simdiden cok sagol adamin dibisin sen gercekten

      Sil
    3. yeni yazıma bakabilirsin (kepard) paylaştım

      Sil
  18. Paylaştığınız via hesabın kullanici adini vpn den kaldırmak istiyorum nasıl yapacam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. uygulamalardan openvpn nin verilerini temizlersen sıfırlanır ve silinmiş olur bu arada yeni yazıma bakabilirsin (kepard)

      Sil
  19. Connect yazisina bastiktan sonra (Waiting for server) diyip beglanmiyo. Ne kadar beklesemde olmuyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. admin yerine ben söyliyim ) bu hesap kapandı

      Sil
  20. Kardeşim bu şifre değişikliğini adım adım söyler misin video ya baktım bir şey anlamadım

    YanıtlaSil